4 zseniális mellnagyobbítás módszer házilag

Avatar Gadam | 2022.07.11. 87 Views 0 Likes 0 Ratings

87 Views 0 Ratings Rate it

meLLnagyoBBítás házilag

A mellnagyobbítás házilag is megoldható. Semmi hókuszpókusz, csak egyszerű gyakorlatok és módszerek. Ismerd meg ezeket, és alkalmazd őket.

#1. Mellnagyobbítás ételekkel

Az olyan élelmiszerek, mint a tejtermékek, gyümölcsök és diófélék segíthetik a természetes mellnagyobbítást. Íme néhány egészséges recept, amelyek egy hónapon belül szembeszökő eredményt biztosíthatnak.

meLLnagyoBBítás éteLeKKeL háziLag

  • Tej:

    A mellek teljes egészében zsírból állnak, és a zsírban gazdag tejtermékek fogyasztása növelheti a mellek méretét.

  • Papaya:

    A tejjel kevert papaya növeli a mellméretet. Azonban ha terhes vagy, nem ezt a gyümölcsöt kell beillesztened a terhességi étrendedbe.

  • Görögszénamag:

    Gazdag ösztrogénforrást tartalmaz, amely serkenti a mellnövekedést. Készíts pasztát, keverd össze mustárolajjal, és finoman masszírozd be vele a melledet.

  • Édesköménymag:

    Adagolj édesköménymagport az ételhez VAGY készíts pasztát, és keverd össze olívaolajjal, majd masszírozd meg vele a melledet.

  • Lenmag:

    Rágcsálj lenmagot VAGY adj lenmagport az ételhez.

  • Diófélék:

    A diófélék gazdag forrása a telítetlen zsíroknak, amelyek nélkülözhetetlenek a mellszövet felépítéséhez.

  • Szójabab:

    A szójabab gazdag fitoösztrogénekben, ami egy olyan hormon, amely a nagy mellekért felelős. Emellett megakadályozza a rákot okozó szabad gyökök kialakulását is.

#2. Mellnagyobbítás házilag a jóga segítségével

A jóga egyesíti a testet az elmével, és segít belülről ellensúlyozni a betegségeket. Sőt, ha arról van szó, hogy a mellek nagyobbnak tűnjenek, ez az ősi művészet képes erre. Íme, hogyan.

  • Bhujangasana:

    Más néven kobra póz. Hasra kell feküdnöd. A lábad a padlón, és a kezed a mellkasodon. Ismételd meg naponta tízszer.

    MeLLnagyoBBítás jógávaL háziLag

  • Ustrasana:Tevepóz. Térdelj le a plafon felé fordulva, és a hátra hajolva próbáld megérinteni a lábadat. Ismételd meg 10-szer. Ez a póz jótékonyan hat az emésztésre, és csökkenti a karok és a combok zsírrétegét.

    MeLLnagyoBBítás jógávaL háziLag.

  • Dwikonasan:

    Kettős szögpózként is ismert. Mindkét kezed hátrafelé nyújtod és összekulcsolod, majd előrehajolsz, hogy a fejed a térdedhez érjen. Ez az egyik legjobb jógagyakorlat a mellnagyobbításra.

#3. Mellnagyobbító Masszázs házilag

A masszírozás az egyik legjobb módja a mellméret növelésének. Milyen természetes olajokat vagy krémeket használj a melled masszírozására?

  • Lenmagolaj
  • Mellnagyobbító krémek
  • Édeskömény És
  • Olívaolaj

Hogyan masszírozd a melleket a mellnagyobbításért?

MeLLnagyoBBítás MeLLMaSSZáZZSaL háziLag.

1. lépés: Mozgasd körkörösen a kezed mindkét melled körül. Simítsd óvatosan. Tenyérrel.

2. lépés: Fogd össze a két melled óvatosan.

3. lépés: Ismételd meg naponta 10-szer a fent felsorolt természetes olajok valamelyikének használatával.

MEGJEGYZÉS: Ne csináld túl sokáig, mert duzzanathoz és érzékenységhez vezethet!

#4. Mellnagyobbítást célzó gyakorlatok

MeLLnagyoBBítás háziLag gyakorLatoKKaL

  1. Karkörzések

    Nyújtsd ki mindkét karod. Finoman körözz hátrafelé 1 percig. Óvatosan körözz előrefelé 1 percig. Pihenj 1 Percet. Ismételje 3×.

  2. Fekvőtámasz

    Klasszikus gyakorlat. Vállszélességűre nyisd a karod. Támaszkodj a talajon, engedd le magad a padlóig, majd lassan told ki magad. Csinálj 5 fekvőtámaszt. Majd pihenj 1-2 percet. És ismételd meg ezt még 2×.

  3. Vízszintes mellkasnyomás

    Nyújtsd ki mindkét karod a tested előtt, és hajlítsd be 90 fokos szögben. Aztán tárd ki szélesre, majd hozd vissza őket kiindulóhelyzetbe. Ezt ismételd 1 percig.

 

Milyen tényezők befolyásolhatják a Mellméretet?

  • Életkor
  • Testtömegindex
  • Fittségi szint
  • Súly
  • Diéta
  • Genetika
  • Terhesség
  • Szoptatás
  • Menstruációs ciklus

 

Szakmai forrás: How To Increase Breast Size Naturally? – PharmEasy Blog


87 Views 0 Ratings Rate it