Vegán Chia fehérje puding tofuval

Avatar admin | 2021.02.08. 3 Views 0 Likes 0 Ratings

3 Views 0 Ratings Rate it

GYIK


Fagyasztható a chia puding?

Igen tudsz! Kiváló ötlet a magas fehérjetartalmú chia pudingjaink fagyasztása, ha nagy adagot készítettél későbbi felhasználásra. Hűtőben akár hét napig is tarthatja őket.

Csak tudd, hogy ennek a receptnek az alacsony zsírtartalma miatt a pudingok inkább popsikká válnak, mint egy egyszer fagyott sorbetté. Tehát legalább 15 percig hagynia kell őket olvadni, mielőtt át tudná lapozni őket.

A chia puding alkalmas fogyásra?

Nem garantálhatjuk az összes chia-pudingot odakint, mivel egyesek magas zsírtartalmú összetevőket használnak, de vegán fehérjepudingjaink kiváló szénhidrátmentességet jelentenek a testsúlyukat figyelő emberek számára.

Nagy odafigyeléssel választottuk ki a recept összetevőit. Nagy rosttartalmú és magas fehérjetartalmú ételek után jártunk, de kizártunk minden finomított cukrot és egészségtelen zsírokat tartalmazó összetevőket.

Ezért olyan egyszerű és egyszerű a pudingunkban használt összetevők listája. Csak gyümölcsöt, néhány diót és chia magot, kakaóport és tofut használtunk. Nincs zsíros kókuszdió és mesterséges fehérjepor.

A pudingok csak 13 g gramm szénhidrátot adtak ki adagonként, ami kevesebb, mint a tápanyag ajánlott napi bevitelének (RDI) 5% -a.

Nagyon kevés zsírjuk van, az Ön RDI-jének 20% -a. De ezek a zsírok túlnyomórészt diófélékből és magvakból származnak, ezért nagyon egészségesek. Súlycsökkentő étrend mellett is esszenciális zsírsavakkal kell táplálnia a testét, hogy valóban egészséges legyen. A moderálás természetesen kulcsfontosságú.

A rostok sok kritikus szerepet játszanak a fogyókúrás étrendben – vagy bármilyen diétában. Megtisztítják a belünket és jól működnek. Lassítják az emésztést, biztosítva az energia fokozatos felszabadulását és a cukrok lassú felszívódását a véráramban. Segítenek az éhség visszaszorításában is, segítenek abban, hogy hosszabb ideig jóllakunk és kevesebbet eszünk. A pudingunk jó mennyiségű rostot tartalmaz. Egy rész a KFI 30% -át adja. Nem rossz egy desszertnek!

Mi van, ha a keto diétát követi? Élvezheti még ezeket a pudingokat?

A keto diéta nagyon korlátozó, csak magas zsírtartalmú és alacsony szénhidráttartalmú ételeket engedélyez. Az olyan összetevők, mint a tofu, a mandula, a kakaó, az eper és a chia mag keto-barátak, mivel kevés cukrot tartalmaznak.

A banán azonban általában nem szerepel a nagyon alacsony szénhidráttartalmú étrendben, mivel más gyümölcsökhöz, például a bogyókhoz képest viszonylag magasabb a szénhidráttartalom.

Ezért, ha szigorú ketogén étrendet követ, javasoljuk, hogy cserélje le a banánt ugyanolyan mennyiségű selymes tofuval, görög joghurttal vagy avokádóval. Fontolja meg a nulla kalóriatartalmú édesítőszer, például az eritrit hozzáadását a banánból elvesztett édesség pótlására.

A chia puding alkalmas cukorbetegek számára?

Vegán fehérjepudingjaink nulla hozzáadott cukrot tartalmaznak, és igen alkalmas cukorbetegek számára. A cukrok többsége gyümölcsből, nevezetesen banánból és eperből származik. Sőt, ez a recept jó mennyiségű rostot tartalmaz, amely elengedhetetlen összetevő a vércukorszint kordában tartása érdekében.

Tehát tudtuk, hogy ez a recept alkalmas fogyókúrás vagy alacsony szénhidráttartalmú étrendet folytatóknak. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a cukorbetegek számára is megfelel-e, ellenőrizzük az összes felhasznált összetevő GI és GL adatait.

Megtudtuk, hogy a legmagasabb GI és GL összetevő a banán, 51, illetve 18 ponttal. Bármi, amelynek GI-je kisebb, mint 55, alacsony GI-értékű ételnek számít. Tehát mindkét szám jóval a biztonsági tartományon belül van. Minden egyéb összetevő még alacsonyabb számokat mutat, így pudingunk kiváló csemege azok számára, akik szemmel tartják a vércukorszintet.


Source link


3 Views 0 Ratings Rate it