{Vegán, cukormentes} jamaicai kukoricaliszt zabkása

Avatar admin | 2021.02.07. 8 Views 0 Likes 0 Ratings

8 Views 0 Ratings Rate it

GYIK


Készíthetem ezt a kását tej nélkül?

Igen tudsz. Vagy használhat vegán tejpótlót, ahogy mi tettük, vagy használhat vizet. Ha ez utóbbit választja, a zabkása kevésbé krémes és zamatos lesz, ezért adjon hozzá több fűszert és öntetet. Alternatív megoldásként hozzáadhat egy csepp joghurtot (szója vagy sima).

Milyen fűszereket tehetek ehhez a kukoricalisztes reggelihez?

A hagyományos fűszert a jamaicai kukoricadara zabkásához használtuk, ami a fahéj. Ezután hozzáadtunk egy kis kardamomot az eredeti recept csavarásához.

Egyéb felhasználható fűszerek és gyógynövények:

  • babérlevél

  • szerecsendió

  • vanília

  • kurkuma

Mit használhatok juhar helyett?

Van néhány összetevő, amellyel a finomított cukrokat helyettesítheti az egészséges receptekben. A jamaicai kukoricadara zabkásainkhoz juharszirupot választottunk. További lehetőségek: méz, kókuszcukor, eritrit, stevia.

Kedvenc cukorpótlóink ​​a juhar, a méz és az eritrit. Ez utóbbi a legjobb megoldás a nulla cukrú recepteknél.

Milyen típusú kukoricalisztet használjak?

A hagyományos karibi zabkása finomra vágott kukoricalisztet használ. Finom kukoricaliszt használata ajánlott, hogy könnyedén sima állagú legyen.

Ne aggódjon, ha mégis csak durva / vastagra vágott kukoricaliszt van. A zabkása ugyanolyan lesz, de kissé durvább az állaga.

Mit kell enni kukoricadara zabkásával?

Nagyjából bármit megkaphat, amit reggelire fogyasztana. Ha ragaszkodni szeretne a klasszikus jamaicai zabkásához, akkor a keksz vagy a kenyér a helyes út.

De mivel a kukoricában már magas a szénhidráttartalom, a kiegyensúlyozottabb étkezés mellett döntöttünk, mivel gyümölcsöt és diót öntöttünk a kásába.

A gyümölcs és a vegán kukoricaliszt zabkása kombinációja sok rostot, vitamint és egészséges zsírt ad. Adjon hozzá néhány fehérjét, és egy teljes étkezést kap, amely ebédig, és esetleg azon túl is jóllak.

Íme néhány kiváló vegán fehérjeforrás, amely jól passzol ehhez a trópusi zabkásához:

  • Szója joghurt

  • Fehérje turmix chia maggal, nézze meg receptünket itt

  • Kendermag, tökmag és lenmag

  • Quinoa, kicserélheti a kukorica egyharmadát leöblített quinoával, és ugyanúgy megfőzheti. Nézze meg a mi oldalunkat mogyorókása quinoával inspirációként.


Source link


8 Views 0 Ratings Rate it