{Vegán, gluténmentes} édesburgonyás reggeli sütik

Avatar admin | 2021.02.08. 6 Views 0 Likes 0 Ratings

6 Views 0 Ratings Rate it

GYIK


Milyen fűszerek illenek az édesburgonyás sütikhez?

A sütikben sütőtök vagy édesburgonya szórakoztató, mivel sok olyan összetevővel kísérletezhetünk, amelyek általában sós receptek számára vannak fenntartva, például fűszerek és gyógynövények.

Ha akarod felcsigázni ezeket a sütiket, a következőket használhatja:

  • Zúzott kardamommag

  • Gyömbérpor vagy reszelt friss gyömbér

  • Őrölt fahéj

  • Tök fűszerkeverék – szegfűszeg, szerecsendió, szegfűbors és gyömbér kombinációja.

  • Rozmaring

  • Chili

Inspirációt keres a fűszeresebb süteményekhez? Nézze meg ezeket a recepteket:

Melyik diót és szárított gyümölcsöt használhatom ebben a receptben?

A fenti édes sütemény receptjeinkben mandulát, tökmagot és szárított barackot használtunk. De ha ez nem tetszik, akkor más dióféléket és szárított gyümölcsöket is használhat.

Íme néhány ötlet az induláshoz:

  • Dió

  • Mogyoró

  • Pekándió

  • Pisztácia

  • Lenmagot

  • Mák

  • Szárított mangó

  • Szárított áfonya

  • Mazsolák

Meddig fognak tartani ezek a vegán sütik?

Mivel ezek a sütik vegánok, ezért csak növényi alapanyagokból készülnek, néhány nappal tovább eltarthatnak, mint a hagyományosak. Ha szobahőmérsékleten, légmentesen lezárt tartályban tárolják, legfeljebb kb 5 nap.

A fagyasztóban tárolva akár két hónapig is meghosszabbíthatja élettartamukat. Ezek a sütik elég jól megfagynak, mivel rágósak és nagyon kevés víztartalmúak.

A rágós tésztának meg kell akadályoznia, hogy egymáshoz tapadjanak, de lehetőleg ne próbáljon túl sokakat egymásra rakni.

Mi az édesburgonya szerepe a sütikben és a pékárukban?

Az édesburgonya keményítőtartalmú zöldség, így kiválóan alkalmas összetevők tésztává történő megkötésére. Mint ilyen, úgy viselkedhetnek, mint a a vaj helyett a vegán receptekben.

Sőt, az édesburgonya tartalmaz egy kis édességet enyhíti a hozzáadott cukrok szükségességét. Párosítsa ezeket a narancssárga zöldségeket más természetesen édes ételekkel, például érett banánnal vagy kevert datolyával, és süteményeiben teljesen megszabadulhat a finomított cukroktól.

Végül az édesburgonya tápláló gyökér, gazdag antioxidánsokban és rostokban.

Ha szívesen változtatja a hagyományos süteményeket egészségesebbé, mint mi, akkor engedje meg az édesburgonyát! Nem fognak csalódást okozni.


Source link


6 Views 0 Ratings Rate it