{Gluténmentes, cukormentes} Vegán barack muffin

Avatar admin | 2021.02.07. 22 Views 0 Likes 0 Ratings

22 Views 0 Ratings Rate it

GYIK


Használhatok konzerv őszibarackot ezekhez a muffinokhoz?

Mind a friss, mind a konzerv őszibarack remekül használható ehhez a vegán muffin recepthez.

Ha a friss őszibarack szezonon kívül van, vagy ha nem tudta megszerezni, akkor cserélje ki a konzervekkel. Javasoljuk, hogy tartson tartósítószer-mentes lehetőségeket, hogy elkerülje a csúnya vegyszereket.

A tartósított őszibarack egyáltalán nem befolyásolja a recept eredményét. Az egyetlen különbség, amelyet észrevehet, hogy a konzerv gyümölcsök kissé lágyabbak és vizesebbek, mint a frissek. Tehát győződjön meg róla, hogy jól lecsepegtette őket, mielőtt hozzáadná a muffintésztához.

Milyen fűszereket vagy gyümölcsöket adhatok ehhez a recepthez?

Az őszibarack lédús és ízes nyári gyümölcs, amely csodálatosan citrusféléket párosít, ezért javasoljuk, hogy egy extra rúgáshoz adjon citrom vagy narancs héjat a muffintésztához.

A fahéj vagy a vanília további kiváló adalék ezeknek a sütéseknek a fokozásához.

Az őszibarack mellett szárított sárgabarackot is használtunk, hogy ezekhez a cukormentes muffinokhoz még több édességet adjunk.

De ha valami kedvünk támad, próbáljunk hozzá olyan bogyókat, mint áfonya, eper, málna és meggy. Használhat friss, szárított, konzerv vagy fagyasztottakat.

Mitől egészségesek ezek a muffinok?

Ehhez az őszibarack muffin recepthez növényi alapú, egészséges összetevőket használtunk, hogy egészséges ételeket nyújtsunk, amelyekben a zsírok és cukrok fele megegyezik a hagyományoséval.

Ezenkívül minden muffin csak 200 kalóriát tartalmaz, és ötször több rostot tartalmaz.

A receptet olyan egészségessé teszik a lenmag és a növényi olaj telítetlen zsírjai, az őszibarack és a barack barázdája, valamint a lassan energiát felszabadító zab.

A lenmag az esszenciális omega-3 zsírsavak vegán forrása, értékes tápanyagok, amelyek segítenek kordában tartani a rossz koleszterinszintet. Emellett növelik a fehérjék növekedését.

A finomított fehér cukorral ellentétben az őszibarackban és a kajszibarackban található természetes cukrok nem emelik a vércukorszintet, így kordában tartják az inzulinszintet.

A zab gazdag oldható rostokban, úgynevezett béta-glükánokban. Ezek az élelmi rostok bélbarát baktériumokat táplálnak az emésztőrendszerben, ami egészségi előnyöket jelent.

Mindezek az ízletes muffinba összerakva teltnek, tápláltnak és elégedettnek érzik magukat anélkül, hogy fel kellene adniuk az ízzel.


Source link


22 Views 0 Ratings Rate it