Káposzta és édesburgonya-fánk (GF, vegán)

Avatar admin | 2021.06.17. 73 Views 0 Likes 0 Ratings

73 Views 0 Ratings Rate it

Tál menta chutney mellett egy serpenyő édesburgonya fritters

Barátok, ezek a frittek a kell próbáld ki! Az édesburgonya természetes édessége gyönyörűen keveredik a pirított hagymával és a tápanyagokkal töltött kelkáposztával. Az indiai fűszerkeverék garam masala összetett, melegítő ízt ad. Ráadásul csak 7 összetevő, 1 tál, és 30 perc kívánt!

Teteje új szerelmünkkel, menta chutney, a végső oldalra vagy snackre! Mutassuk meg, hogyan történik.

Lilahagyma, kelkáposzta, avokádóolaj, rizsliszt, édesburgonya, garam masala és só

Hogyan készítsük ezeket az édesburgonya fánkokat

Az édesburgonya, a kelkáposzta és a lilahagyma képezi ezeknek a habarcsoknak a színes alapját. Béta-karotinnal vannak ellátva, és rostot, káliumot, valamint C-, K-, B6-vitamint és még sok minden mást is szállítanak!

Ezeknek a zöldségeknek a megsütése gyengédvé és könnyen emészthetővé teszi őket, miközben természetes édességüket is elősegíti és segít megkötni. Annyi jóságot!

Tál lilahagymával, reszelt kelkáposzta és aprított édesburgonya

A zöldségek természetesen ragyogó ízűek, amelyeket a tengeri só és a garam masala fokoz.

A Garam masala olyan melegítő fűszerek keveréke, amely keletkezett Észak-Indiában. A felhasznált fűszerek pontosak, részben azért, mert népszerűsége más régiókban is elterjedt, és a keveréket végig módosították. Garam masala az népszerű pakisztáni, nepáli, bangladesi és afgán konyhákban. A általunk használt termék tartalmazott kardamomot, fahéjat, szegfűszeget, köményt, fekete borsot és koriandert.

Tál aprított édesburgonyával, kelkáposzta, lilahagyma, só, garam masala és rizsliszt

Rizsliszt hozzáadása segít ezeknek a habarcsoknak még jobban összetartani, és ropogós külsőt hoz létre.

Édesburgonya-sültet képez egy keverőtál fölött

Miután mindkét oldalán enyhén serpenyőben megsütjük, a sütemény készen áll az élvezetre (bőséges gombóccal fokozza) menta chutney)!

Részben főtt édesburgonya fritt egy öntöttvas serpenyőben

Reméljük, hogy SZERETI ezeket a fritteket! Ők:

Kívül ropogós
Pályázat belül
Sós-édes
Infúzióban garam masala
Zöldséges
Gyors és egyszerű
& Nagyon finom!

Élvezze oldalként, vagy készítsen elő egy adagot, amelyet egész héten snackként élvezhet! Különösen jól párosulnak a miénkkel Könnyű Kitchari (azonnali fazékbarát!), Vegán Palak Paneer Curried Tofuval, Curried Quinoa saláta, és Kókuszos curried aranylencse (20 perc!).

Frittersbe? Próbálja ki ezeket:

Ha kipróbálja ezt a receptet, ossza meg velünk! Hagyjon megjegyzést, értékelje, és ne felejtsen el címkézni egy fotót #minimalistbaker az Instagramon. Egészségedre, barátok!

Verem édesburgonya fritters tetején menta chutney

Prep Time 15 percek

Főzési idő 15 percek

Teljes idő 30 percek

Adagok 6. (Fritters)

Tanfolyam Oldal, Snack

Konyha Gluténmentes, indiai ihletésű, vegán

Fagyasztóbarát 1 hónap

Megtartja? 3-4 nap

FRITTERS

  • 2 csészék hámozott, reszelt édesburgonya (~ 1 közepes édesburgonya)
  • 1 ½ Evőkanál avokádóolaj (plusz még a sütemények főzéséhez)
  • 1 csésze kockára vágott lilahagymát (~ 1/2 nagy hagyma)
  • 2 csészék aprított kelkáposzta (nagyon apróra vágva vagy aprítva aprítóban)
  • 1/2 tsp tengeri só, ízlés szerint
  • 1 ¼ tsp Garam masala (szeretjük Határ márka)
  • 1/4 csésze fehér rizsliszt (vagy albarna rizsliszt vagy DIY GF keverék)
  • Apróra vágjuk az édesburgonyát vagy egy doboz reszelő durva oldalán, vagy a konyhai robotgép.
  • Melegítsen egy nagy peremes serpenyőt (mi inkább öntöttvas) közepes lángon. Ha forró, adjunk hozzá olajat, hagymát, reszelt édesburgonyát és kelkáposztát. Sauté 4-5 percig, gyakran kevergetve, vagy amíg a hagyma és az édesburgonya puha és illatos nem lesz. Félretesz, mellőz.
  • Egy nagy keverőtálba adjunk hozzá pirított zöldségeket, sót és garam masalát, majd keverjük össze. Ezután adjunk rizslisztet, és keverjük össze, amíg össze nem keveredik. Kell egy kissé ragacsos, de formázható keverék. Szükség szerint adjon még rizslisztet, ha túl nedves ahhoz, hogy kezelje.

  • Formázzunk vékony (nagyjából 1/4 hüvelyk vastag) pogácsákat, amelyek akkoraak, mint a tenyered (pogácsánként ~ 1/4 csésze édesburgonya keveréket használtunk). Addig törölje le és melegítse fel a nagy peremes serpenyőt, amelyet a zöldségei megsütéséhez használt, vagy egy másikat (mi inkább öntöttvas vagy tapadásmentes).
  • Ha forró, adj hozzá egy kevés avokádóolajat, hogy enyhén bevonja a serpenyő alját (~ 1/2 evőkanálot használtunk // többet használunk a ropogósabb hatás érdekében). Adjon hozzá annyi habarcsot, hogy kényelmesen elférjen zsúfoltság nélkül. Serpenyőben aranybarnára sütjük – ~ 3-4 perc mindkét oldalon.

  • Opcionális: A még ropogósabb frittereknél folytassuk a sütést 400 ° F (204 C) sütőben 10-15 percig.

  • Tálaljuk forrón menta chutney (választható). Legjobb, ha friss. A maradékot 3-4 napig, vagy a fagyasztóban 1 hónapig hűtőszekrényben takarva tárolhatja. Melegítésig melegítse a főzőlapon közepes lángon, 176 C-os 350 ° F-os sütőben vagy a mikrohullámú sütőben. Ha megdermedt, melegítés előtt kissé felenged.

* A táplálkozási információk hozzávetőleges becslések, 2 evőkanál (30 ml) avokádóolajjal számítva, opcionális chutney nélkül.

Szolgáló: 1 darabka Kalóriák: 99 Szénhidrátok: 15.5 g Fehérje: 1.5 g Zsír: 3.7 g Telített zsír: 0.5 g Többszörösen telítetlen zsír: 0.6 g Egyszeresen telítetlen zsír: 2.5 g Transzzsír: 0 g Koleszterin: 0 mg Nátrium: 218 mg Kálium: 192 mg Rost: 2 g Cukor: 2.9 g A-vitamin: 5068 IU C vitamin: 9.8 mg Kalcium: 37.8 mg Vas: 0.5 mg




Forrás


73 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok