Málna csicseriborsó szőkék {Vegán, GF, cukormentes}

Avatar admin | 2021.02.02. 5 Views 0 Likes 0 Ratings

5 Views 0 Ratings Rate it

GYIK


A klasszikus szőkék vegánok?

A klasszikus szőkék, csakúgy, mint sötét testvéreik, nem vegánok.

Ez azért van, mert legalább vajat és tojást tartalmaznak.

A brownie vegánvá válásához meg kell találnia az állati termékek megfelelő helyettesítőjét. A weboldalon található összes brownie vegán, és mindegyikhez különböző technikákat alkalmaztunk. Nézd meg őket itt ha inspirációt keres!

Az alábbiakban további GYIK-t is olvashatja, mivel többet beszélünk arról, hogyan lehet diétabarát brownie-t készíteni.

Hogyan készítsünk egészséges brownie-t?

Vegyünk egy klasszikus brownie receptet, és nézzük meg a felhasznált összetevők arányát. Látnád, hogy a hagyományos sütemények nagyjából a következőkből állnak:

52% -nál több vaj és cukor! Nem egészen az egészség képe, igaz? A brownie-szerető világ szerencséjére nem csak az egészségtelen barnák vannak olyan baromi finom. Rengeteg egészséges variáció létezik (amelyek közül néhány szintén vegán és gluténmentes), amelyek ugyanolyan ostoba, fudy és ellenállhatatlanok, mint a klasszikus csemege.

Vessen egy pillantást aktuális listánkra, például egészséges süteményeinkre:

Mindezek a sütemények vegánok, gluténmentesek, hozzáadott cukrok nélkül készültek, és sokkal jobb táplálkozási profilúak. Mi a titkuk? Mitől lesz egészséges brownie? Íme egy lista azokról a tippekről és trükkökről, amelyeket követhet, hogy Ön maga kezdje el sütni az egészséges brownie-t és blondie-t.

  • Cserélje ki a vajat alacsony zsírtartalmú összetevőkre, amelyek kötőanyagként működnek.

  • Használjon természetesen édes összetevőket, például gyümölcsöt fehér cukor helyett.

  • Használjon étcsokoládét (90% +) más fajták helyett.

  • Adjon szuperélelmiszereket vagy magas tápértékű összetevőket a brownie tésztához.

  • [Optional – for Gluten-Free brownies or low-carb brownies] Cserélje a búzalisztet gluténmentes vagy alacsony szénhidráttartalmú helyettesítőkre, például kevert csicseriborsóra, karfiolra, fekete babra stb.

Az alábbi GYIK-ben ezekről a pontokról többet fogunk beszélni.

Hogyan lehet vajas használata nélkül habos a brownie?

A vaj teszi a süteményeket fudgyakká. Ez igaz, de ugyanazt az eredményt el lehet érni vaj vagy más tejtermék használata nélkül. Még a legváratlanabb összetevőket is használhatja, mint például karfiol.

Arra van szükségünk, hogy megtaláljuk az olyan összetevők kombinációját, amelyek vajként viselkednek, kötődnek, mint a vaj, de nincsenek benne rossz dolgok.

Nemrégiben két brownie receptet dolgoztunk ki, amelyek meglehetősen szokatlan összetevőket használtak: karfiol és cukkini.

Egyikük sem tartalmaz tejterméket, sem finomított vajpótlót, például margarint. Mégis őrülten hülyék és furcsák. Mint igazán, nagyon furcsa! Csodálatosak.

Ez a két dolog, amit azért tettünk, hogy vajas használata nélkül habosak legyünk:

  • A vaj megkötő tulajdonságainak pótlására egy kis diófélét (mandula vagy földimogyoró, vagy bármilyen más dióalapú kenhetőség) használtunk.

  • A tésztát folyékonyabban tartottuk, mint a klasszikus receptnél, és hagyjuk, hogy a brownie födém akár egy órán keresztül lehűljön a hűtőben, mielőtt felvágná.

Ez az utolsó tipp egyfajta a titok itt. Az összetevők idővel hűvös helyen természetesen megkötik és megkeményednek. Ha lágyabb, folyékonyabb tésztával kezdjük, akkor a hűtőszekrényben elfogyasztott kis alvás után fudrabb állagúvá válunk. Az eredmény? Egy furcsább brownie, amely nem használ semmilyen egészségtelen összetevőt.

Szeretné saját maga is gyakorolni? Kövesse a mi karfiolos brownie recept, majd alkalmazza ugyanazt a technikát más kedves növényi alapanyagokhoz.

Hogyan készítsünk brownie-t hozzáadott cukor nélkül?

Hihetetlenül könnyű egészséges cukor nélküli brownie vagy blondie elkészítése.

Ezt úgy teheti meg, hogy a fehér cukrot természetesen édes összetevőkkel, például gyümölcsökkel, vagy természetes édesítőszerekkel, például eritrit helyettesíti.

Megállapítottuk, hogy a kimagozott datolya és a banán nagyszerű cukor alternatíva a süteményekben. Sűrű és krémes pasztává keverednek, elősegítve ezzel a fudgyos konzisztenciát, amelyet mindannyian szeretünk ebben a desszertben.

Az eritrit és a stevia természetes édesítőszerek, amelyek tökéletesek a cukorbetegség-barát édes csemegék elkészítéséhez, mivel nulla cukor és nulla kalória van bennük.

Hogyan készítsünk gluténmentes szőkéket?

A klasszikus blondie recept búzalisztet tartalmaz, ezért nem alkalmas gluténmentes étrendet követőknek.

A zab a sima liszt nagyszerű alternatívája a brownie elkészítésekor. Lisztté őrölheti őket egyszerűen úgy, hogy a zabpelyhet pulzálja az élelmiszer-feldolgozóban. A zab hozzájárul a sűrűbb és nedvesebb brownie tészta elkészítéséhez is.

Egyéb gluténmentes lehetőségek, amelyeket kipróbálhat, a kókuszliszt, a rizsliszt vagy a mandulaliszt.

Akár a lisztet is teljesen kihagyhatja, mint mi cukkini brownie szuper furcsa következetesség érdekében. Használhat keményítőben gazdag csicseriborsót is, ahogy mi is tettük csicseriborsó szőkék, vagy a fekete babot választja.


Source link


5 Views 0 Ratings Rate it