Mit tegyek Santa Barbarában gyerekekkel »Kedves valóban

Avatar admin | 2021.04.25. 5 Views 0 Likes 0 Ratings

5 Views 0 Ratings Rate it

Ha kíváncsi arra, mit tegyen Santa Barbarában gyerekekkel, hamarosan eléri a jackpotot! Tekintse meg ételeinkre, tevékenységeinkre, bevásárlására, szálláshelyeire és egyebekre vonatkozó ajánlásainkat.

santa barbara kromatikus kapu gyerekekkel

Szeretem a közúti kirándulást – mármint a közúti kirándulást. És Kaliforniában élve úgy érzem, hogy a közúti utazási célpontok közül választhatunk.

Évek teltek el, mióta meglátogattuk Santa Barbarát, így összepakoltunk és elindultunk lefelé. Olyan gyönyörű város, és nem nehéz kitalálni, mit tegyünk Santa Barbarában gyerekekkel!

fiú tenyérlevelű

Ezenkívül feltétlenül iratkozzon fel alább a VIP csoportomba, ahová továbbküldöm a csoportjaimat legjobb Barkácsok, receptek és családi ötletek egyenesen neked.

A kirándulás autójának kötelező

Mielőtt gyerekekkel bejutnánk Santa Barbarába – nagy kiabálás kocsinknak az utazáshoz, a Buick Envision! A buicki csapat kedves volt kölcsön adni nekünk egy 2021-es elképzelést a hajtáshoz, és fantasztikus volt.

Amikor utazunk, két felnőttünk és két gyerekünk van, ami azt jelentheti, hogy rengeteg emberrel utazunk dolog. Különösen egy kirándulás alkalmával szeretünk néhány extrát venni (volt két gördeszkánk, két robogó, sisak, egy nagy bőrönd, zacskó harapnivalók, tengerparti játékok és még sok más.

Az Envision úgy kezelte az egészet, mint egy bajnok. Mindannyiunknak rengeteg helye volt, még az összes csomagunkkal együtt is. (És szeretem a nyomógombos nyitást és zárást a hátsó ajtón, amikor az összes szemetet kezeli.)

Belül az út szuper csendes és sima. Javasoljuk, hogy vegyen egyet autózásra, ha terepjárót keres! Ez kényelmesen és biztonságban eljutott minket Santa Barbarába és vissza (és ez is aranyos!).

fekete buick elképzelés

Mit kell csinálni Santa Barbarában gyerekekkel

Santa Barbarának olyan sok remek, családbarát tevékenysége van!

Nagyszerű város, ha szeretsz a szabadban lenni és aktív lenni, és ha a gyerekek szeretnek szaladni.

Meglátogattunk egy baseballpályát, hogy labdázzunk (saját felszerelést hoztunk), az East Beach Batting ketreceket, hogy nézzük a nagy gyerekek denevérét, és sok időt töltöttünk a gördeszkaparkban. Ha a gyerekeid sportolnak, sok a tennivaló!

Itt található még a legjobb ajánlásaim fiatalabb gyerekekkel (6 és 4 évesek) rendelkező családok számára.

Tevékenységötletek

Kerékpárösvények. A kedvenc kerékpáros utam, amelyet a gyerekekkel végzek, az az út, amely a víz mentén halad az East Beach-től a West Beach-ig. Szép és lapos, biztonságos és könnyű a gyerekek számára, és gyönyörű menet. Futók, motorosok és egyebek népesítik be.

Hajótörés-park. Gyermekeink imádják ezt a játszóteret, és minden alkalommal többször is eljövünk. Ugyanazon a játszótéren rengeteg különféle terület található, melyek közül az idősebb gyerekek, mások pedig a fiatalabbak számára készültek. A hegymászó szerkezetek nagyon szórakoztatóak a gyerekek számára, de nagyon biztonságosak és tiszták is.

Strandok. Nyilvánvaló, hogy egy kis strandidőnek szerepelnie kell a tennivalók listáján! Szeretek olyan strandokra járni, amelyek kissé el vannak térve a kitaposott úttól, hogy elkerüljék a nagy tömegeket. A montecitói Butterfly Beach a kedvenc.

Piros cserép tetős gyalogtúra. Kereshet ezen az interneten, és találhat egy térképet, amely végigvezeti Önt az összes eredeti vörös cseréptetős épületben Santa Barbarában! Remek módszer a város történelmének megismerésére, mivel az eredeti épületek mind egy katonai presidió részei voltak (néhány ma is ott van).

Annak érdekében, hogy a gyerekek szórakozhassanak ezen a túrán, adj át nekik egy fényképezőgépet, és hagyd, hogy fényképezzenek bármit, ami tetszik nekik!

SB Természettudományi Múzeum. Mindenképpen vegye fel ezt a listába, hogy mit kell tennie Santa Barbarában a gyerekekkel. A Természettudományi Múzeumban van egy igazán gyerekbarát kültéri alkatrész, amely vonzó, gyönyörű és nagyon érdekes! Vannak olyan docensek, akik megtanítják a gyerekeket, rengeteg hely a futásra és felfedezésre, az állatok találkozhatnak, és jelenleg egy igazán nagyszerű dinoszaurusz kiállítás.

mit tegyen santa barbarában gyerekekkel
mit tegyen santa barbara-ban a gyerekekkel a természettudományi múzeumban

Legjobb étkezési helyek gyerekekkel Santa Barbarában

East Beach Tacos. Ezeket váratlanul elképesztő tacók vannak az ütőketreceknél, és én minden este ittam volna, ha tehetnénk!

Háztáji tálak. Félelmetes lehetőség reggelire vagy ebédre. A kiddók is nagyon benne voltak ebben a menüben.

Santa Barbara pörkölt társaság. Aranyos kis hely reggeli szendvicsekhez, kávéhoz vagy teához. Imádtuk a forró chai latte-t.

Santa Barbara nyilvános piac. Ez egy jó hely, hogy megragadjon valamit és piknikezzen!

Panino. Talán a kedvenc szendvicsem, amelyet a közelmúltban emlékeztem meg? Ez a hely valójában Montecitóban van, és egy kicsit drága, de mind a négyen szeretett a szendvicsünket. Bónusz: étkezés után bebarangolhat ebben a kis központban található üzletekben. Van egy nagyon bájos játékbolt és néhány szórakoztató felnőtt vásárlás is!

lány santa barbara taco étteremben
santa barbara east beach tacos

Csibe. Játékbolt, amelyben a gyerekek órákig maradtak volna! Van egy nagyon nagy választék a gyerekruhákból is.

A kék ajtó. Lehet, hogy ez volt a kedvenc boltom! Ez egy többszintű vintage mennyország! Annyi csodálatos vintage lakberendezési lelet. Találtam pár kicsi réz hattyút, hogy kiegészítsem a gyűjteményemmel.

A boltosok. Nagyon jó üzlet a Funk Zone-ban! Ha eltalálja ezt a helyet, vándoroljon a közelben a többi üzlet felé is.

Tengerparti készítők kollektívája. Szeretem megtalálni a gyártók kollektív üzleteit, amikor egy városba látogatok; nagyszerű bekukkantás a helyi készítői szcénába. Szeretem ezt a helyet, mert jó volt az SB-specifikus áruk szétpiszkálása. Dolgok gyerekeknek is!

lábak egy cserép lépcsőn
santa barbara épület

Mit kell csomagolni Santa Barbarába gyerekekkel

Nyilván hozza a szokásosat! A ruhákon és piperecikkeken kívül van néhány dolog, amely szerintem döntő fontosságú egy tengerparti városba tett nagyszerű kiránduláshoz.

Vigyél valamilyen kereket! Robogók, gördeszkák, kerékpárok, bármit is szeret a családja. A belvárosban az State Street jelenleg el van zárva a járműforgalom elől, és nyitva áll a kerekek és a gyalogosok számára, így fantasztikus, hogy így megkerülhetjük.

Hogy felkészülhessen a tengerparti időre, mindenképpen vigyen magával homok játékok, a mi kedvenc strandtörölközők, és esetleg a árnyék sátor ha azt tervezi, hogy hosszú ideig kint lesz.

Hol szállhat meg egy családi kirándulásra Santa Barbarába

A Hilton Santa Barbara Beachfront Resort-ban szálltunk meg, és nagyon szerettük! Sétálhattunk a tengerpartig, az ütőketrecekhez, az ételekhez, a baseballpályákhoz, a Kromatikus kapuhoz, a Hajótörés parkjához és még sok minden máshoz.

És a szálláson való tartózkodáshoz annyi a tennivaló! Végül családként beleszerettünk a shuffleboardba, és egy ideig bejelentkeztünk. Van még egy nagy medence, életnagyságú dáma és sakk, jó étterem és bár, valamint sok hely a barangoláshoz.

santa barbara kromatikus kapu

További családi utazási ötletek

Olyan sok más családi utazásunk van városkalauzok és ötleteket! Nézze meg ezeket további kaliforniai utazási tippekkel gyerekekkel:

mit tegyen santa barbarában gyerekekkel
bougainvillea kék cserépben egy cseréplépcsőn

Forrás link

5 Views 0 Ratings Rate it

• Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok