Hogyan lehet a magadat helyes módon bekapcsolni a munka során

Avatar admin | 2021.06.02. 20 Views 0 Likes 0 Ratings

20 Views 0 Ratings Rate it

nő trikó csinál madár kutyák

Fénykép: pezsgő (Shutterstock)

Amikor fellépünk bármilyen gyakorlat, gyakran egy oktató vagy edző áll a háttérben azt mondja nekünk:vegye fel magunkat. ” De mit csinál ez tényleg azt jelenti? Kiderült, hogy ennek kétféle módja van és termelnek ellentétes eredmények, ezért fontos tudni, hogy melyik azon kell dolgoznod, hogy teljesítsd fitneszedet célok.

Kétféle módon lehet vegye be a magját

Húzni a köldök a gerincéhez

Ez az egyik valószínűleg ismerős, ha valaha is volt pilates vagy fizikoterápia. Te vagy azt mondták, hogy húzza a hasát a gerinc felé, vagy gondoljon arra, hogy „üregeljen” vagy „behúzza” a gyomorizmait. Ebben a mozdulatban még mindig engeded magadnak a levegőt; nem a gyomrodat szívod, hanem inkább az izmokkal feszíted meg. (Ha a tükörbe néz, akkor észreveszi, hogy a dereka kisebb lesz, amikor ezt teszi. Néha az emberek azért is tesznek, hogy pózoljanak egy képet vagy karcsúbb megjelenés kialakítása táncosként.)

Az OK ez általános gyakorlat sok fizikoterápiás, jóga és pilates órán ez az aktiválja a transversus abdominis, az egyik kevésbé ismert ab izom. Egy tanulmány 1999-ben megállapította, hogy a derékfájásban szenvedő emberek kevésbé hajlamosak összehúzni ezt az izmot mozgás közben testüket, így a gyógytornászok utasítani kezdték az embereket, hogy összehúzzák ezt az izmot, hogy megvédjék a hátukat a megterheléstől.

Sajnos kiderül tmozdulata lehet, hogy valójában nem sokat, hogy megvédje a hátát végül, de még mindig népszerű tanács. Ha jógázol vagy pilates mozog így, jó társaságban vagy. Ez nem azt jelenti, hogy téged szükség hogy mégis megtegye.

Merevítő mielőtt valami nehéz dolgot felemelne

Most beszéljünk arról, hogy mi a teendő, ha nehéz súlyt emelsz vagy előadásra készül valamiféle erőteljes bravúr. Először is, yszorítanod kell. (A merevítés a fizikoterápiában is jó alternatíva lehet a hasának üregesítéséhez, de nem én vagyok a PT-je, szóval beszélje meg velük.)

Ha felvonóba fogsz, valami olyasmit fogsz csinálni, mint ha számítottál volna rá hogy a bélbe üssék. Próbálja ki most: valószínűleg visszatartja a lélegzetét, összehúzza a hasizmait, és érzi, ahogy a dereka körüli izmok megfeszülnek. Úgy tűnhet, mintha a medencéje felé húzná a mellkasát. Ez aktiválja a haránt hasizom együtt minden más. (Ha úgy érzed, hogy egy bélmozgás miatt szenvedsz, akkor jól csinálod.)

Ez az az erőemelő és más súlyemelők azt jelenti, amikor a felvonó merevítéséről beszélnek. Ha te öv rajtaA merevítés a középszakasz izmait az övhöz nyomja (nem csak elöl, hanem mindenfelé).

Ez a folyamat a törzsét szilárd, stabil, nyomás alatt álló oszlopká változtatja, amely nagy súlyt képes elviselni (mint a guggolás), vagy tartsa stabilan a helyzetét, miközben erőt fejt ki rá egy másik irányba (mint a holtpont, ahol a törzsed a link a hátad, a lábizmok erőt alkalmazva, és a karjait, amelyek támogatják a súlyzót a kezedben).

Visszatartva a lélegzetét és bezárja egy valsalva manőver jellemzően ennek a folyamatnak a része. Egyes esetekben-például, ha terhes vagy bizonyos betegségei vannak –kezelőorvosa azt tanácsolhatja, hogy ne tartsa vissza a lélegzetét nyomás alatt. Még mindig mindent megtehet a merevítésért; éppen lassan lélegezzen ki az emelés során, ahelyett hogy visszatartaná a lélegzetét. (Ha egészségügyi problémái vannak, beszéljen egészségügyi szolgáltatójával arról, hogy ez megfelelő-e Önnek.)

Mikor súlyos edzésre készül az edzőteremben, ne feledje, hogy megkülönböztette ezt a két módot a mag bekapcsolására, és do nem próbáld meg üregezni a hasadat vagy húzni a köldöket a gerincedhez, mert ez hatással lesz szemben az egyivel akarsz. Mentse el ezt a mozgást a pilates osztály számára; amikor súlyzó alatt vagy, győződj meg róla, hogy merevít-e.


Forrás link


20 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok