Hogyan lehet nyomon követni a stressz szintjét egy Fitbit segítségével

Avatar admin | 2021.04.22. 43 Views 0 Likes 0 Ratings

43 Views 0 Ratings Rate it

Mindannyian tudjuk, hogy a Fitbit okosórái nyomon követik a mindennapi fizikai aktivitását, de ezek most már segíthetnek a stressz szintjének követésében is. A Fitbit nemrég jelentette be a A Fitbit Sense stresszkezelésének nyomon követése a Fitbit Versa 3, Versa 2, Luxe, Charge 4, és az Inspire 2.

Ezek a Fitbit eszközök megteszik most számolja ki a napi stresszkezelési „pontszámot” számos tényező alapján, beleértve az Önét is pulzusszám, fizikai aktivitás szintjeés alvási adatok. A Fitbit Sense nyomon követi az elektrodermális aktivitást (EDA) is, hogy ellenőrizze a „harc vagy repülés” válaszokat.

Aki a támogatott Fitbit eszközök egyikét használja, a napi stressz pontszámát ellenőrizheti a Fitbit alkalmazás irányítópultjának oldalán. A pontszám 1 és 100 között mozogde vegye figyelembe, hogy az ábra az nem annak mérése, hogyhangsúlyozta ” te vagy, önmagában. Inkább, a magasabb pontszám azt jelenti, hogy többet teszel csökkenteni a napi stressz– Ilyen például az elegendő (de nem túl sok) napi fizikai aktivitás, minden este megfelelő, jó minőségű alvás és a Fitbit prémium figyelemgyakorlása.

Az ingyenes felhasználók naponta láthatják a teljes összeget pontszámok, míg a Fitbit prémium előfizetők még többet az egyes nyomon követett kritériumok részletes bontása, amely megmutatja, ha többet kell aludnia, vagy növelnie kell az edzőteremben eltöltött időt, hogy pumpálja ezeket a stresszcsökkentő hormonokat.

A tökéletes pontszám nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érzi magát stresszesnek vagy szorongónak. Ez egyszerűen azt jelenti, hogy a tested kevesebbet mutat jelek fizikai stressz, ezért van kevésbé valószínű megtapasztalni stresszt kiváltó reakciók.

Ez azt jelenti, hogy a Fitbit App Stresszkezelő menüjében van egy bejelentkezési lehetőség is, amellyel néhányat lejegyezhet jegyzetek hogy érezte magát azon a napon. Így kell használni:

  1. A Fitbit alkalmazásban koppintson a ikonra “Stressz kezelés.”
  2. Görgessen lefelé, és koppintson a ikonra “Hogy érzed magad?” a Reflections részben.
  3. Válassza ki azt a hangulatot, amely a legjobban illik aznapi érzéséhez.
  4. Koppintson a „Napló tükre” hogy mentse a választékot.

Ezek a bejelentkezések nem kötelezőek, és nem kerülnek figyelembe vételre -ba napi stresszkezelési pontszámod. Titt csak öt lehetőség van – a nagyon stresszes és a nagyon nyugodt között -, így nincs sok hely az árnyalt visszajelzéseknek. Mégis, az érzéseid rögzítése megtörténik segíthet a szubjektív tapasztalatok és a Fitbit által gyűjtött adatok összehasonlításában. Remélhetőleg mindezen információk kéznél tartása megnyugvást nyújt Önnek, és nem csak izgatottá teszi, miközben megpróbálja hogy egy másik alkalmazást játsszon az eredmények növelése érdekében.

[[Harcolható]


Forrás link


43 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok