Hogyan módosíthatja az Apple Watchon látható fitneszstatisztikákat?

Avatar admin | 2021.08.18. 33 Views 0 Likes 0 Ratings

33 Views 0 Ratings Rate it

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Fénykép: KANUT FOTÓ (Shutterstock)

Valószínűleg nem használja ki a legtöbbet az Apple Watch -ból, ha nem fitneszre használva, és miközben ezt a témát kutatja, fontolja meg az óra által mutatott statisztikák módosítását, is.

Mert yes, lehet változtatni az Apple Watch statisztikái akkor jelennek meg, amikor edzést naplóz az alapértelmezett edzésalkalmazással. Mutatjuk, hogyan kell ezt csinálni,és ossz meg még néhány hasznos tippet, is.

Fókuszáljon az edzéscélra egyméteres nézetben

Mostanában sok kalóriaközpontú edzést végeztem. Például 150 kilokalóriát próbálok elégetni a futópadon, 200 -at az elliptikus gépen és 150 -et a cikluson, illetőleg. Az Apple Watch képernyőjén található információk bősége megnehezíti az egyetlen fontos dologra való összpontosítást – az aktív kcal -számot.

Ezért nagyszerű az egyméteres nézetre váltás. Egyszerű pillantással könnyebben megszerezheti a szükséges információkat, ami isten áldása egy intenzív edzés közepette. Ehhez nyissa meg a Nézze meg az alkalmazást az iPhone -on, és válassza a lehetőséget Edzés> Edzésnézet> Egyetlen mutató.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab

Testreszabhatja az edzések során látható statisztikákat

Az Apple Watch kijelzője nem elég nagy ahhoz, hogy minden típusú adatot megjelenítsen az edzések során ezért akár öt adatpontot is láthat attól függően, hogy melyik edzést követi.

Amikor én rájött, hogy vannak Láttam, hogy 12 különböző adatpont áll rendelkezésre a szabadtéri futások követése közben hogy az órán alapértelmezés szerint megjelenő ötn ‘t a kedvenceim. Határozottan szeretném látni az aktuális tempót és az aktív kilokalóriákat például az edzés és a gördülő tempó alatt.

A Watch alkalmazásban minden edzésre beléphet, és kiválaszthatja az Apple Watchon követni kívánt adatokat. Irány a Edzés> Edzés nézet és görgessen lefelé a Edzések szakasz. Most válassza ki az edzést, és nyomja meg a gombot Szerkesztés gombot a jobb felső sarokban, majd koppintson a ikonra piros mínusz ikon a tetején lévő mutatók bármelyikétől balra.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab

Ha ez megtörtént, új mutatókat adhat hozzá a Ne tartalmazzon szakaszban, a gomb megnyomásával zöld plusz ikon az Ön által választott adatpont mellett.

A futóedzések automatikus szüneteltetése

Észrevette már, hogy a stoptáblánál várakozás az átlagos tempójának drámai csökkenéséhez vezetett egy futóedzés során? Elkerülheti ha manuálisan szünetelteti az edzést, amikor megáll, és folytatja azt, amikor úton van, vagy megkérheti az Apple Watch -ot, hogy ezt tegye meg helyetted.

Az iPhone Watch alkalmazásában nyissa meg a következőt: Edzés és engedélyezze Automatikus szünet futtatása.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab

Állítson be alapértelmezett lejátszási listát az edzésekhez

Hagyja abba a babrálást az Apple Watchjával (vagy iPhone -jával), hogy megtalálja a megfelelő lejátszási listát minden alkalommal, amikor az edzőterembe ér. Csak állítson be alapértelmezett lejátszási listát az edzésekhez, és az Apple Watch automatikusan lejátssza azt minden edzés megkezdésekor.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab

Ezt engedélyezheti, ha megnyitja az iPhone alkalmazásban a Watch alkalmazást, és megnyitja a lehetőséget Edzés> Edzés lejátszási lista. Ezen az oldalon bármelyik Apple Music lejátszási listát kiválaszthatja. A lejátszási lista kiválasztása után választhat Játssz az elejétől vagy Keverés hogy eldöntse a dalok lejátszásának sorrendjét.

Növelje az akkumulátor élettartamát az edzések követésekor

Gyakran elfelejtem egyik napról a másikra tölteni az Apple Watch -ot, és azon veszem észre magam, hogy reggel vesztegetem az időt, amikor fel kell töltenem, amikor ideális esetben már elkezdtem az edzést. Ha hasonló helyzetbe kerül, engedélyezheti az Apple Watch energiatakarékos módját, hogy nagyobb futásteljesítményt érjen el futás és gyaloglás közben.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab

Az Energiatakarékos mód engedélyezésével letiltja az Apple Watch pulzusmérőjét, ami azt jelenti, hogy az aktív és az összes elégetett kilokalória adatai kevésbé lesznek pontosak. A szokásos 15 perces gyalogtornám általában 50 aktív és 70 elégetett kilokalóriát mutat. Az energiatakarékos mód engedélyezésével 30 aktív és 50 kilokalória égett. Mivel a GPS engedélyezve van, az összes többi adatpont (tempó, magasság, útvonal térkép stb.) Pontos volt.

Ezt engedélyezheti az iPhone Watch alkalmazásán keresztül. Menj Edzés és engedélyezze Energiatakarékos üzemmód.

Kép a jobbnál jobb fitneszstatisztikák című cikkhez az Apple Watchon

Képernyőkép: Pranay Parab


Forrás link


33 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok