{Keto, Vegán, gluténmentes} Pekándió Sandies

Avatar admin | 2021.02.08. 13 Views 0 Likes 0 Ratings

13 Views 0 Ratings Rate it

Ha olyan sütikedvelő vagy, mint mi, akkor ezek vegán a pekándió homok kihagyhatatlan.

Noha ízletesek, a klasszikus szendvicsek nem alkalmasak diétázóknak vagy ételallergiás embereknek, mivel búzaliszttel, cukorral, vajjal és tojással készülnek, és porcukorral porítják őket.

A hagyományos süti diétabarát fordítása érdekében ezeket a kekszeket egészséges növényi ételekkel csomagoltuk, minden összetevőt egészséges és allergénmentes alternatívákkal helyettesítve.

Csak néhány pekándióra, manduladarabra, nulla kalóriatartalmú eritritre, krémes kókuszdió joghurtra és chia magra van szükséged. Szép és egyszerű!

Az őrölt mandula a gluténmentes és alacsony szénhidráttartalmú alternatívája a búzalisztnek, és diós ízt is ad ezekhez a süteményekhez.

Az eritrit egy természetes édesítőszer, cukor és kalória nélkül, így tökéletes cukorka vagy cukorbetegek cukrászsüteményeinek sütéséhez. ketogén / alacsony szénhidráttartalmú étrend.

Amit ebből a receptből kap, az puha süti, rossz koleszterin nélkül, rengeteg egészséges telítetlen zsírral, nulla cukorral és sok rosttal.

A homokokat pekándióval töltöttük fel, mielőtt ropogós és ízes sütést végzünk. Sok előnyük között a pekándió egy kiváló mangánforrás. Csak néhány ilyen dió biztosítja az ajánlott napi bevitel (RDI) több mint 60% -át ennek az ásványi anyagnak, amely alapvető tápanyag, amely támogatja a csontok egészségét, szabályozza a vércukorszintet és segíti rendszerét a káros szabadgyökök elleni küzdelemben.

Kezdje a reggelét egy-két ilyen finom pekándió-homokkal, hogy lassan és folyamatosan felszabaduljon az energia, amely egész nap támogatni fogja Önt.

JEGYZET: Az alapértelmezett összetevők hozama 16 homok, és egy adag két sütiből áll.


Source link


13 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok