Mit kell gondolni, amikor fut, Kevin Hart szerint

Avatar admin | 2021.01.26. 10 Views 0 Likes 0 Ratings

10 Views 0 Ratings Rate it

futó egy parkban

Fénykép: COLOMBO NICOLA (Shutterstock)

Futóként gyakran keményen állunk szemben magunkkal. Olyan lassú vagyok, gondolhatja, miközben ellenőrzi az óráját. Vagy: fáj a lábam, kezdek hólyagot kapni? Vagy az évelő kedvenc: Ó, istenem, még csak félúton vagyok. De egy új, figyelmes futópálya Headspace, közreműködő Kevin Hart komikus, kicsit másképp gondolkodtam a belső monológomon –szóval beszéltem vele telefonon miről arra gondol mikor ő fut.

Jelentkezzen be a testével

Az éberség gyakran magában foglalja az érzéseink és a környezetünk észrevételét, de a futásban, lehet, hogy vonakodunk hogy fizikai énünkkel jelentkezzünk be. Például w félhet, hogy fájdalmaink elvonják a figyelmünket.

De Hart megjegyzi, hogy néha a testünkkel történő bejelentkezés pontosabb értékelést adhat arról, hogy mi is történik valójában. Egyrészt a tested rá tud mutatni arra, hogy talán lassítanod vagy szünetet kell tartanod. De a másik oldalon: “A tested mehet, ó, ez nem is olyan rossz” – mondja. Idővel megtaníthatod testednek, hogy milyen érzés legyen a futásnak, és viszont tanulja meg, mennyire képes vagy.

Gondolkodj, de ne gondold túl

Rendben van, ha hagyod, hogy a gondolataid szaladgáljanak. Szinte arra számítottam, hogy hallani fogok tanácsokat arról, hogy gondolataid hogyan irányíthatók vissza a testedbe és a környezetedbe, amikor észreveszed, hogy elkalandoznak, de Hart másképp gondolja: “Néha jó önmagad lenni és magadra gondolni” – mondja. – Az egyértelműség érdekében.

énÉrdemes észrevenni, hogy milyen gondolatok merülnek fel, akár futás közben, akár otthon, a futáson gondolkodva. Átgondolhatjuk az apró dolgokat, mondja Hart, „és amikor túlgondoljuk őket, nagy dolgokká válnak.” Mesélt arról, amikor egy maratonra edzett, és elképzelte az összes lehetséges hibát: például görcsöljön fel a versenypályára. Végül egyik pesszimista, mi lenne, ha forgatókönyve sem történt, de azt mondja: „majdnem a létemre beszéltem ezeket a dolgokat”, aggódva értük.

Nem baj, ha a futás nem érzi magát természetesnek

énA figyelmes futópályákról Hart beszél arról, hogy megtanuljuk szeretni a futást, és hogyan kell gyakorolnunk azt a készséget, hogy kedvesek legyünk önmagunkhoz. Korábban már beszéltünk a Lifehackernél a futás megszokásának fizikai oldaláról –dolgok mint lassítva a tempót és megtanítja a testét arra nem kell állandóan teljesen kimenni. De van egy mentális tanulási görbe is.

“A legjobb tanács, amit bárkinek adnék: szánjon rá időt” – mondja Hart. Ha élvezni akarod a futást, akkor ezen dolgozni kell. Kihívás magaddal valami aprósággal, és érezd a teljesítmény érzését, amikor eléred. – Hasznos lehet, mert te vagy ellened. És csak jobb lehet benne. ”


Source link


10 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok