{Vegán, magas fehérjetartalmú} Kurkuma zabpehely | Élelmesen

Avatar admin | 2021.02.04. 11 Views 0 Likes 0 Ratings

11 Views 0 Ratings Rate it

Hogyan szeretne egy izzó, magas fehérjetartalmú és alacsony zsírtartalmú zabkását reggelire? Olvassa tovább, és megmutatjuk, hogyan lehet elkészíteni ezt az “arany” kurkuma zabpelyhet cukormentes házi buggyantott szilval.

A kurkuma olyan aranyos apróság. Nagyszerű értékes vitaminok és ásványi anyagok forrása, étele aranyszerűen ragyog, és a rendszeres fogyasztás segíthet a gyulladás és a depresszió ellen[1].

A kurkuma rendben van, de nem készít teljes reggelit. Ahhoz, hogy bajnokként kezdje a napját, rostokra, szénhidrátokra és fehérjékre van szüksége. Az első kettőről a zab gondoskodik, mi pedig ezt a receptet töltöttük be sok fehérjében gazdag összetevő, mint pl:

  • Szójatej

  • Szója joghurt

  • Tökmagok

  • Mandula elterjedt

Minden összetevő, amelyet felhasználtunk, növényi eredetű, így ez az arany zabpehely tökéletes vegánoknak. És mint minden más zabpehely, ez is gluténmentes.

Sőt, nem használtunk hozzáadott cukrot. Ehelyett vettünk néhány érett szilvát, és egy kis fahéjjal vízbe bújtattuk.

Oké, íme néhány gyors táplálkozási szempont a tál egy tálából. 33% RDI fehérjét, 32% RDI rostot, csak 6% telített zsírt és szép lassú felszabadulású energiát ad 367 kalóriával. Csak 15 perc alatt készítse el az alábbi lépéseket követve. Élvezd!


Source link


11 Views 0 Ratings Rate it

  • Minden jog fenntartva 2019-2020. Hogyankészítsek.Hu Impresszum Adatkezelési szabályok