15 perces párolt garnélarák – Töltsön fillérekkel

Avatar Gadam | 2021.08.04. 488 Views 0 Likes 0 Ratings

488 Views 0 Ratings Rate it

Párolt garnélarák 15 perces kedvenc! Tálaljuk meleg előételként, köretként, vagy rizs, tészta vagy salátaágy tetején.

Egy gyors fokhagymás vaj a mártást enyhén fűszerezzük citromlével, hogy néhány perc alatt kiváló ízű legyen.

Párolt garnélarák egy tálban citrommal és petrezselyemmel

Tippek és időmegtakarítás a párolt garnélarákhoz

  • A garnélarák egy olcsó fehérje, amely hangulatot kölcsönöz minden ételnek, és gyorsan elkészül, és melegen vagy hűtve tálalható.
  • Vásároljon hámozott és fagyasztott garnélarákot, hogy ez gyorsabb legyen (a farok ki- vagy bekapcsolható ehhez az ételhez).
  • Ha szeretné, használjon apróra vágott fokhagymát (bár mi szeretjük a frisset a legjobban). A fokhagyma prés gyors darált fokhagymát tesz lehetővé.
  • Ne főzzük túl a garnélarákot, rózsaszínűnek kell lennie mindkét oldalon.
  • Főzés után vegye ki a garnélarákot a serpenyőből, hogy ne folytassa a főzést a serpenyő melegétől.

hozzávalók a pácolt garnélarákhoz egy deszkán

Hozzávalók pirított garnélarákhoz

GARNÉLARÁK: A garnélarák 4 alapméretben kapható. Ez a recept közepes garnélarákot használ, de bármilyen méret működik. Hozzáadhat kagylót vagy kalamárt is. Fagyasztott garnélarák használható, de először fel kell olvasztani.

SZÓSZ: A vajban pirított garnélarákok enyhén édes ízüket hangsúlyozzák. A citrom frissességet, a fokhagyma pedig ízt kölcsönöz.

Opcionális kiegészítések: Ha eljött, adjon hozzá egy kis maradék szalonnazsírt. A fűszereket pirospaprika pehellyel, apróra vágott bazsalikommal, apróra vágott spenóttal, egy marék apróra vágott Kalamata olajbogyóval vagy egy kis parmezán sajttal fűszerezzük.

Adjunk hozzá egy csipet fehérbort a fokhagymás vajas mártáshoz, hogy kissé meghosszabbítsuk, mielőtt rizsre vagy tésztára öntjük.

Fagyasztott garnélarák felengedéséhez

A rákokat egy éjszakára a hűtőbe tesszük. A gyors felolvasztáshoz helyezze a garnélarákot egy szűrőedénybe, és futtassa néhány percig nagyon hideg (soha nem meleg) víz alatt.

nyers garnéla főzés egy serpenyőben

Hogyan pároljuk meg a garnélarákot

A rákok gyorsan és egyszerűen elkészíthetők:

  1. Dobja meg a garnélarákokat fűszerekkel (az alábbi recept szerint).
  2. Előmelegítjük az olajat és a vajat egy serpenyőben, és gyorsan megpirítjuk a garnélarákot állandó keverés mellett.
  3. Amint a garnéla rózsaszínűvé válik, vegye ki a serpenyőből és tálalja melegen.

PROFI TIPP: Kerülje a garnélarák túl hosszú főzését. Miután megsült a serpenyőben, tovább süt, miután levettük a tűzről (átvitt főzés), így azonnal tegyük át egy tálba vagy tálalótálba.

Párolt garnélarák mártással

Maradék

A legjobb eredmény érdekében pirított garnélarákot használjon a főzés után 2 napon belül.

A hideg maradék garnélarákot a tetejére tehetjük saláta vagy készült a krémes garnélarák saláta. Melegítse fel a rákokat egy tálban vajjal a mikrohullámú sütőben 30 másodpercig, amíg a garnélarák megfelelően fel nem melegszik. Használ garnélarákos tacók, vagy a scampi zöldségekkel és rizzsel vagy tésztával. A párolt garnélarák cipzáras tasakokban fagyasztható, a dátum pedig a feliraton van, legfeljebb 3 hétig.

Sós tengeri ételek

Te készítetted ezt a párolt garnélarák receptet? Feltétlenül hagyjon értékelést és megjegyzést alább!

Párolt garnélarák

A friss vagy fagyasztott garnélarákot enyhén fűszerezzük vajas fokhagymás mártással, és tésztával, salátával tálaljuk, vagy önmagában is fogyaszthatjuk!

Kövesse Költés fillérekkel a Pinteresten

  • Dobja a garnélarákot ízlés szerint fokhagymával, citrommal, sóval és fekete borssal.

  • Előmelegítjük az olívaolajat és a vajat egy serpenyőben közepes-magas lángon.

  • Hozzáadjuk a garnélarákot, és keverés közben 4-6 percig, vagy csak rózsaszínűre főzzük.

  • Levesszük a tűzről, és ízlés szerint petrezselyemmel meglocsoljuk. Tálalás előtt öntsön levet a garnélarákra.

Kalória: 171, Szénhidrátok: 1g, Fehérje: 23g, Zsír: 8g, Telített zsír: 2g, Többszörösen telítetlen zsír: 1g, Egyszeresen telítetlen zsír: 3g, Transzzsír: 1g, Koleszterin: 293mg, Nátrium: 1052mg, Kálium: 98mg, Rost: 1g, Cukor: 1g, A -vitamin: 88IU, C vitamin: 6mg, Kalcium: 167mg, Vas: 2mg

(A megadott táplálkozási adatok becslések, és a főzési módoktól és a felhasznált összetevők márkájától függően változnak.)

Kulcsszó legjobb pirított garnélarák, hogyan készítsünk pirított garnélarákot, pirított garnélarák, pirított garnélarák receptje

Tanfolyam Előétel, vacsora, előétel, tenger gyümölcsei, köret

Konyha Amerikai

Sült garnélarák egy tálban szöveggel
Párolt garnélarák egy tálban, citrommal és petrezselyemmel díszítve
Sült garnélarák barna tálban szöveggel
Párolt garnélarák és összetevők szöveggel




Forrás


488 Views 0 Ratings Rate it